Monday, January 23, 2012

No title~~

~Aku rasa kehadiran kau hanya buat semak kepala otak aku kau tahu tak? Ko tahu tak masa dulu kau datang kat aku macam mana?? Dengan muke innocent kau tu, kau datang nak kawan dengan aku...aku tak kisah sebab aku rasa ape salahnya berkawan walaupun kau tu dah berpunya...tapi disebabkan aku dan kau telebih rapat sehinggakan aku yang sepatutnya tahan perasaan aku daripada jatuh sayang kat kau akhirnya tertumpah jugak...aku tak tahu kenapa tapi aku faham satu jer..itulah perancangan kau yang sebenarnya kan???

          Aku memang selama aku hidup kini aku da jumpa bermacam spesies orang kat dunia ni, cuma aku tak sangka selama ni aku berlaku jujur dengan orang yang salah..aku tak pernah katakan ayat-ayat yang memalukan kau,,tapi kau, kau tak pernah dengar atau gunakan akal kau untuk berfikir secara waras dan adil..

         Aku tumpang seronok dan suka walaupun dulu aku cukup sakkkkiiiitttt hati bila kau katakan yang budak lelaki itulah yang jaga kau sebenarnya...aku dah puas merayu dengan kau, dan bila aku dapat berita ini, aku rasa menyesal sangat-sangat kenapa kau gunakan aku untuk kepentingan kau selama ni...semua lelaki kau nak buat macam tu kan?? kau ni satu lagila nak pesan, hidup jangan terlalu menongkat langit laa~~kau kata kat aku yang kau tak nak susahkan aku dan tak nak termakan budi aku, tapi aku rasa sampai sekarang kau tetap menyusahkan aku kau tahu tak!! kau suruh la budak lelaki yang kau manjekan sangat tu buat keje untuk kau, aku takde kene mengena dengan kau tahu  tak!!!! kau takde tunjukkan fungsi kau dalam syarikat dan kau hanyalah seronok bersuka ria dengan orang lain...kau tahu tak sampai sekarang kau tetap menyusahkan aku tahu tak~~kalau kau nak bongkak, riak dengan orang lain kau silap besarlah...kau tu memang hidup bergantung dengan orang lain...selama setahun aku kenal sangat perangai kau tu wey, kau menumpang kesenangan pakwe kau tu...kau tak layak tunjukkan barang-barang mahal depan orang lain sebab kau memang tak layak!! kau takkan mampu jadi macam aku yang bergantung pada diri sendiri...have a shame for yourself!! you don't deserve to be a hottest girl that you want to show to everyone!!


      Aku tahu semua pasal kau dulu dan sekarang tapi dulu aku rasakan tak patot hukum orang macam tu jek sebab semua orang bukan perfect, tapi sekarang pemikiran aku berubah yang kau memang tak layak untuk diberi peluang begitu....jangan sebut Tuhan di depan aku sebab kau tak layak nk bandingkan aku dengan kau...sekarang kau cube hasut budak-budak yang lain yang aku budak lelaki jahat, walhal kau tu yang tak pernah ambik tau dan kenal aku dari dalam...thanks la because bukan aku tau ape sebnarnya sifat kau sebenar...


         Aku mintak maaf kalau kau terbaca post ni~~tapi ini luahan hati aku sendiri...lepas ni aku takkan menyusahkan diri aku sendiri untuk tolong kau yang tak bersyukur dengan apa yang kau dapat...aku mintak maaf aku bukan kaya macam budak lelaki tu boleyh bawak kau jalan merata yang kau suka(lau nak berkira aku boley bawak kau kemana kau nak tapi aku taknak buat macam tu sebab aku risaukan kau bile time susah aku ade sumber untuk tolong kau)..tapi aku knal korang berdua yang korang hanya bergantung pada orang lain untuk kesenangan korang...aku bersyukur aku hidup susah tapi aku tak bergantung pada siapa-siapa untuk hidup di atas muka bumi Allah ni...


~SEKIAN~




         

No comments: